me encanta

Dagens citat...

På våran spanska lektion idag, var det någon som vräkte ur sig att våran söta, unga spanskalärare såg gravid ut. Alla blev chokade, skrattade lite, försvarade henne.. Hennes respons var ganska lugn trots allt och hon svarade på oroliga blickar genom att rycka på axlarna och säga
- Oh well I got thick skin.
- Wow, höhöhö, I never heard that excuse before... sa då en annan kille...

Det roliga var att han verkligen var seriös, han försökte inte ens vara rolig.Och det var det mest underhållande på hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0