Imagaine... not abusing awesome music...

Dagens citat: I don't watch or keep up the news,because  it makes me sad...



Och efter att ha genomgått det där så måste jag nog ta och hålla med.
Detta är altså republikanernas toppkandidat för presedent-valet nästa år. En riktig stjärna är han inte?!
En sådan intellektuell och bildad männsika!Precis den sortens person som man vill ha som president för världens största supermakt....
Eller? Inte övertygad om att du älskar honom än?



Imagine there's no pizza
I couldn't if I tried
Eating only tacos
Or Kentucky Fried
Imagine only burgers
It's frightening and sad


Nu då? Hur kan man inte dyrka något sådant? Herman Cain for President!
Åh ja just det, han har redan lyckats dra på sig en stämning för sexuella trakaserier.
Men som han sa, han la ju bara handen på hennes lår!Utan några sexuella avsikter alls!
back of haters!

Om han vinner valet 2012 så kommer jag också sluta titta på nyheterna, (eller i alla fall ge upp mina försök)
just saying...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0