Disel, fuel for life

De senaste dagarna sammanfattade i bilder.



!!!Ikea!!

!



ser inte det ... aptitretande ut?! Ne men det var gott med lite "riktig" mat, lingon drickan var en trevlig omväxling från all rootbeer cola och dr pepper den med.

Jag har också fått iordning mitt rum, äntligen... Det här är första gången jag har tömt min resväska totalt sen jag kom hit.Visst älskar jag min röda fina resväska, men nog ska det bli skönt att slippa se den på ett tag.


Före:......



Efter... Notera "Bilar" påsen som jag införskaffade på Ikea.. de är slut nu.....



Före....


Efter.. Katten tyckte det såg lite tomt ut på nedesta hyllan, och bestämde sig för att pynta till det lite. Tack kissen


Sist och minst... Det nyaste tillskottet till familjen, Milo 4 månaders gammal terrier.
Sötnos som charmat sig in i allas  hjärtan på bara några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0