Don't do that...



Sitter i skolan och funderar pa hur den kommande manaden kommer spelas ut. Det ar mycket nytt, all the time! Vi kommer antagligen flytta ifran det rosaspokhuset (pga vattenlackor, problem med hyrresvarden osv... ) innom den kommande manaden. Nar jag kommer hem igen kommer jag vara varldens basta stresshanterare.... 
Jag ska forsoka ta kort pa alla och presentera for er nagon dag. Min stora "American-family". Men som de sager, det har landet dar folk lever i sin bil, sa jag maste fa tag pa alla forst bara ...

 Puss och kram

Kommentarer
Postat av: monstermalin

Det ord som din framtida cv kommer att innehålla är: flexibel ! Lite väl mycket nytt va? Hoppas du orkar få in allt nytt ändå. F år du ta bilder i skolan? Kram.

2011-08-25 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0