I'm learning to walk again,I'm learning to talk again

Var på mitt första ”Fotballgame” i fredags. Ett bra ord att sammanfatta kvällen med är Galet!
Så många människor som var där och hejade på, det var som om deras liv hängde på det. Det var jätteroligt och fascinerande att se hur engagerade de var i att visa sitt stöd för spelarna, kroppsmålningar, banderollrar, skolans blåsorkester var där med alla deras instrument,och tävlingen mellan skolans cheerleaders och resten av publiken, om vem som kunde skrika hejar-ramsorna högst.

I ärlighetens namn uppfattade jag i stort sett ingenting av själva matchen (tror inte det var många som gjorde) men det var liksom inte det som var grejen heller, (hur konstigt det än låter). För när matchen var slut och det stod klart att vi förlorat stort, så var alla fortfarande lika glada och fortsatte hurra, skratta och skrika.




 WoooopWooop Chearleadere we are Cherleaders   Woooopwooop


Shayla(brunetten till vänster, också min värdsyster) med några av hennes vänner..

Bandet höll igång hela tiden, Schoolspirit kallas det



BC's back!



Kommentarer
Postat av: Monster-malin

Ååh, snygg bild där på skolbandet på läktarn! Som sagt var, du lever i en film tror jag;-p

2011-08-29 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0