Kräm( men så nära får ingen gå)


Foto av LilliePillie

Sover i mitt rum för sista gången inatt. Känns lite vemodigt, kommer sakna de gröna tapeterna, de skira gardinerna och min underbara säng.
Allt är äntligen nedpackat, musik inlagd, passet med, och allt det andra som hör till. Ska nu bara få in i mitt tröga huvud att jag åker i övermorgon. Känner mig lite bakom skynket (höhö). Det är dock det bästa skämtet jag kan komma med kl efter midnatt och med sömnbrist på nacken. Take it or leave it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0