Suprise!!!

Igår var det 

Isabellas födelsedag, vi började med att äta på en japansk restaurang. Vilket var ett äventyr! De lagade nämligen maten på vårat bord! Satte eld på grejer och hade sig, det var helt galet! Eller, riktigt så galet var det kanske men roligt, annorlunda och underhållande.

Efter middagen åkte vi hem till Isas hus, för där hade vi anordnat med ett Suprise party! Jag har aldrig varit med om ett överrasknings kalas förut, så jag hade lika roligt som Isabella med det! Det var otroligt hur många personer som lyckats klämt in sig i Isabellas lilla sovrum! Givetvis blev det massvis med ”paket öppneri” tårta och foton efter det. Sista delen av kvällen spenderades ute på deras trädgård framför en öppen eld, med smores i ena handen och en coca cola i andra... Så amerikanskt det kan bli.


Full fart i den familjen vill jag lova! Två 7 åriga bustroll till tvillingar, och ett 6 årig yrväder... + Isabella som skuttar runt i deras hus. 



Det här är ungefär hälften av alla människor som klämt in sig i Isabellas rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0