for the last time..

Sista hemmamatchen.. Sorgligt nog, jag kommer sakna alla galna männsiskor som går runt och ger high fives till höger och vänster, kladdar ner alla med "body paint" , och samtidigt som de skriker och hejjar på för full hals! Inte ens regnet drog ner på the school spirit, utan folk hoppade fortfarande runt utan tröjjor för att visa sina målade kroppar, min favorit var Michael som gick runt i vantar, mössa och ingen tröja. Det roliga(läs tragiska) var att jag stod och frös, och jag hade flera lager med kläder på sig. Men ingen ville vara den första att ge med sig och medge att det var kallt.
Shayla viskade till mig I pausen..-Do you see anyone who have put their jacket on yet? I don't wanna be the first..



I love BC
I love BC
BC love me
BC love me
We are hot, HOT
We are hot HOT
BC


isa och paulina från mexico, Karlyn fån usa i rosa mössa och clara från tyskland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0