Oh my gassh

Lördagens evenemang bestod av barbecue festival. Det är något som är vanligt här i staterna. Vart man än går, så är det någon festival av något slag på gång. Nathalie påstod att man kan gå på en festival varje helg utan att behöva åka någon längre sträcka, om man känner för det.
Det var mysigt, alla gick runt och åt, jagade barn, åt lite till, tittade på när folk jagade sina barn, åt ännu lite mer...
 Phuu, det var ansträngande att äta så mycket... Hard life..


Vi var där tidigt för att hjälpa till med köttet.Nathalie och hennes pappa hade varit där hela natten för att hålla koll på köttet.


Debbie och Larry skär/hackar köttet som ska serveras. It's all about the barbecue här


Friterad kringla med florsocker på... Större storlek än mitt huvud.. Lite mätt efteråt? Inte då, åt 10 stycken av dem... eller?



Slängungorna gick runt runt hela dagen lång... Dagens skratt var när en emo-tjej åkte runt utan att röra en min, med håret piskande i ansiktet, ett trumpet uttryck och hulkande hållnning.. Om du inte tycker det är roligt, varför satte du dig i en av dem då?!


Många... sorters människor letade sig ut ur sina gömställen för att bli underhållna , vara underhållande,what ever





Kommentarer
Postat av: Lillpill

yeah-eheheheheheh! it's "mârten" in the USA!

eller, wannabe kanske ;)

2011-10-09 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0