Spiritweek Day 4

Dress to impress eller dress-up day.
Märkligt nog var det dagen då flest killar "klädde ut sig"....
- Höhö , kolla på mig, jag är i kostym, jag ser såååååå konstig ut.

Ne, jag vet inte, jag gillar i alla fall när alla går runt och ser stiliga ut, kanske är det så att de också gillar att va handsome.


Michael, jag i klackar( fortfarande Kortast med stort K) och Garrison


Mackin jag och Ally


Kände mig lite bitter hela dagen då jag såg tjej efter tjej promenera förbi mig i korta och urringade klänningar , utan att få kvarsittning.
Ja ja... Imorgon är det Homecoming, då skolans kung och drottning ska krönas. Spännande och annorlunda, idag visade de upp sig för oss, paraderade  i sina kostymer, klänningar, och blev intervjuade...

- Hur ser din drömdejt ut? Majoritetens svar: on the beach in the sunset....
- Hur ser din framtid ut? Killarnas svar: Coach, eller personlig tränare, Tjejejernas svar: Sjuksköterska...

Mångsidiga svar osv, det fanns dock några undantag, som kom som en frisk bris på en het strand in the sunset...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-06 @ 23:45:15
Postat av: Ajla USA 2012 2013

I'll write in english:) wow thank you for wanting to help me! :) sounds like south carolina is greate! Haha, i kind of don't want to go to a small town, so you are really lucky! How is your american family? Are they very strict ? Or do you have a lot of freedom?



I will probably come with more questins later on, but in the meantime I' ll just read your blog :) i love reading about others experiences in the US, and allway wonder how my year is gonna be like in the US :D

2011-10-06 @ 23:50:02
URL: http://ajlar.wordpress.com
Postat av: TesAAA

Woooooow han killen till höger om dig på bilder är som tagen ur nån highscool-film! Shiiit säker på att jag sett honom förut!!!! :D

Hehe kul att alla vill bli sjuksköterskor...! Frågar du folk här är det civilingenjör, civilekonom och allt som är civilt ju.

LOVE

2011-10-07 @ 08:57:46
Postat av: watilda

dom fick inte kvarsittning för dom har haft sen med rektorn, garanterar det! ;)

2011-10-09 @ 15:53:02
URL: http://tldz.se
Postat av: watilda

JAAAA skicka mej den sockan isf! :D hahah skulle sätta upp den på väggen!

Puss o nyp i stjärten!

2011-10-09 @ 19:41:23
URL: http://tldz.se
Postat av: watilda

Och de känns bra att även fast vi sitter på olika sidor av jordklotet gör vi något samma, stickar! :') pensionärspoäng till oss!

2011-10-09 @ 19:42:33
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0