fight me

Då så... Ännu en sak avcheckad här borta.Jag har nu varit med om min första "fist-fight" i matsalen... Det, om något var precis som en halv taskig Amrikansk tonårsfilm. Eller det var rätt läskigt faktiskt, de höll på ett bra tag, innan de vuxna fick isär dem. Tyckte fruktansvärt synd om den gamla vaktmästaren som hamnade under dem när de ramlade ihop i en hög...
Ja, ja... Rätt intressant upplevelsa var det i alla fall, se hur hela cafeterian ( alla 2000 elever har lunch samtidigt) reste på sig, för att hejja på...
 -Fight !FIght!Fight!


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Puss! Var det dej dom slogs om? :p...

Nä, allvarligt. Du lever inte den amerikanska drömmen du lever den amerikanska "tonårsfilmen", verkligen. 2000 elever på en skola?! Låter helt vansinnigt. Men det måste väl vara olika stadier o olika delar? Berätta mer om skolan vettja...Nyfiken.

2011-10-02 @ 08:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0