Guardian Angel

Okej... Den senaste veckan har jag inte kunnat blogga så mycket, men det finns en anledning dör det.

Jag har nämligen bytt familj. Eller rättare sagt, jag bor inte längre med min gamla värdfamilj, men jag har ännu inte fått min nya ”fasta” familj, utan bor med min representant ute på vischan.Isabella också (för de som undrade). Så framtiden är just nu lite oklar, men mest sannolikt kommer jag och hon inte fortsätta bo tillsammans , utan få två olika hem. Vi kommer dock fortsätta gå i skolan tillsammans, vilket både jag och hon är glad över.
Hur som helst, idag har vi haft en pyssel-dag tillsammans med våran representants dotter Nathalie. Det var jättemysig och avslappnande. Vi gjorde små guardian angels hallsband. Nathalie lånade också sin pojkväns golfbil och körde runt oss i. En perfek fredags eftermiddag helt enkelt.



Våra små ängla-halsband. Jättegulliga och simpla.


Close-up


Som utbytesstudent får man inte köra något fordon at all... Men man får väl låtsas iallafall?!


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Men Lilla Pirmis!! Vilken tur att ni haft varandra, du och Bella då. Nu får du vara flexibel igen...så det bara skriker om det. "What doesn't kill you makes you stronger, right?" Här ska vi börja byggstäda Lillies rum idag. Anders o farfar gör det sista på garderoben och sen ska Anders dra el...Lillies jobb kvarstår sen dvs skriva låttexterna på väggen. Pilljobb för Lilliepillie! Hoppas att det löser sig snart med ny BÄTTRE familj. Kramar Malin

2011-09-24 @ 12:05:19
Postat av: Anonym

2011-09-24 @ 12:05:22
Postat av: anna

Varför bytte du familj? :)

2011-09-24 @ 12:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0