'm just a sweet transvestite From Transexual, Transylvania.

Idag akte vi till en PrideFestival downtown i Columbias collage omrade. Jag maste saga att det var den vackraste omgivningen jag har sett sen vi kom hit! Gront, lummigt och med vattenanordningar overallt!
Jattefint var det, sa vi passade pa att fota sa mycket vi kunde, for det var inte bara naturen som var interesan. Alla manniskor var helt underbara,de kom helt plotsligt upp och borja prata med oss, for att sen forsvinna lika fort med ett -Talk to you later....
Det var ocksa beundransvart att de beholl sina kostymer och udda utstyrslar pa, vi "normalt" kladda manniskor holl pa att do av varmeslag, sa jag kan bara forestalla mig vad de gick igenom...
Sammanfattning: En mycket bra dag som avslutades med sushi och vindruvor



Don't judge a book by its cover
I'm not much of a man by the light of day,
But by night I'm one hell of a lover
I'm just a Sweet Transvestite from Transexual, Transylvania.





Jag och Isabella skaffade oss flickvanner nar vi var dar... Att anpassa sig var ju sjalva poangen med den har resan....
Ar det inte komiskt att jag och Isabella ser ut som dvargar pa en forsta bilden och jattar pa den andra?




En av manga sma vattenfall som fanns pa campusen. Skulle kunnat gatt runt dar i en evighet! Tyvar fick man inte bada i dem, (slutsatsen vi fick fram efter ha sett ca 100 skyltar om det)

So let me show you around, maybe play you a sound
You look like you're both pretty groovy
Or if you want something visual that's not too abysmal
We could take in an old Steve Reeves movie.

Kommentarer
Postat av: Jan Axelsson

Kolla även in låtarna Lola (The Kinks) och A walk on the wild side (Lou Reed)

2011-09-04 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0