Oh how I love Jesus

Igår, var en stor dag... Den kommer alltid finnas inpräntad i min hjärna som dagen klev in i guds hus..Twice...

Då min representants man är präst här i Gaston, så var det en självklarhet för mig och Isabella att följa med till kyrkan för att lyssna, se, och be..( nej då, men det rimmade så bra) Att ta del av kyrkans söndagsaktiviteter helt enkelt.Uppe med tuppen var vi i alla fall, halv 7 steg vi upp och for iväg för att äta frukost i kyrkan. Och jag måste säga att för den frukosten har jag inget emot att gå till kyrkan på en söndag, twice...
 Jag kunde riktigt känna mina ådror klegga igen, bara av att titta på buffe bordet.Sen var det predikan och sjungande för hela slanten...Jag undar om man sjunger -oh how I love Jeusus ... nog många gånger, kanske man börjar tro på det tillslut... För i så fall kommer jag älska Jesus sjuuuuuukt mycket när jag återvänder till Sverige.

Vid 6pm bar det iväg igen, och även denna gång ringade -Oh how i love Jesus ... i kyrkans lokal.



Muffins, med kanel, äpplen, blåbär pumpa, mm scones, kanel kringlor, frukt ,youghurt mmmmmumma


Behöver jag tillägga at vi åt tills vi sprack?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Man skulle kunna tro att det är dessa frukostar som krävs för att folk ska komma till kyrkan. Muta kallas det visst. Och sen, så äter alla så mycket så de bara måste sitta nånstans. Varför inte vila i en kyrkbänk och lyssna på lite livsglada godtrogna människor...:D

2011-09-27 @ 22:03:12
Postat av: mia

haha klockren kommentar!

hoppas allt är bra med dig irmisen <3

2011-09-28 @ 17:04:03
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: lina

asså kan inte sluta förundras av storleken på bullarna i sista bilden... haha!

2011-10-03 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0