Presentation 1; Isabella

Det här är Isabell: Isa eller Isabella som hon föredrar att bli kallad.
Hon är utbytesstudent från norra Mexico och vi kommer dela rum tillsammans det kommande året. Vi har hittills inga riv/bitmärken någon av oss, utan kommer överrens bra (phuu) .... Det var upplagt ganska bra där annars, perfekt för catfights och drama. (Kanske för tidigt att säga något dock, efter endast 3 veckor?!eller?! )
Hon är ett år äldre än mig, gillar hellokitty och läppstift. Ni kommer nog få vänja er med -Jag och Isabella si,-Jag och Isabella så, eller - Sen ska jag och Isabella...


Smygfoto av Isa som jag tog i skolan.(Vi får inte ha med någon elektronik i skolan, at all!)



Ni kommer antagligen också få vänja er av egobilder på oss. Enjoy...










Kommentarer
Postat av: monstermalin

Lummig skolgård! Hur klarar du av klädkraven i värmen? Får man ha hattar i skolan? ;-) Skulle vilja ha en fysisk adress att skicka lite kul prylar till... Kram Malin

2011-09-02 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0