Vamos a la playa

I lördags var jag vid havet för första gången sen jag kom hit. Det var helt underbart!
Så oerhört avslappnande att ligga i solen och höra vågorna slå in mot stranden. Betrakta alla människor som beter sig mer eller mindre normalt. Men det var inte en dag av bara slappande,
jag använde en wakeboard för första gången i mitt liv också... Det var jättekul,  
fast jag sög på det.

Efter några timmar i strålande sol lyckades jag bli någon nyans brunare, (yeees!!!)
Men som ni kommer se på fotorna, ser jag fortfarande helt absurt vit ut brevid alla andra.
Ja ja, jag jobbar iallafall på det...



l
Tori, Ashley Shayla och jag leker badvakter


Vit som ett spöke eller?!


Det var Shaylas födelsedag, så efter en lång dag på stranden åkte vi hem till hennes pappas hus, där vi firade henne tillsammans med de närmaste av hennes vänner. Mycket mysigt!


Shayla imitten med regnbågsklänning




Shayla blåser ut ljusen

 Håll koll på kameran!!!


Såååå... Hur är vädret hemma i Sverige?

Kommentarer
Postat av: TESA

Regn och blåsigt :D:D:D snart dags att plocka fram vinterjackan och vantarna...nästan!

Man kan väl säga som så att det ser tusen gånger bättre ut där du är...

Älskar Shaylas klänning, blir GLAD av den...

En fråga; spelas det någonsin låtar från svenskar där? Typ Robyn, Agnes osv som blivit "sååå stora utomlands".

Ha det BÄST. PUSS!!!



2011-09-14 @ 08:17:50
Postat av: elin e

roligt Irma, vääldigt roligt..skicka hit lite sommar istället är du snäll!

Gillar din bränna btw, du har väl aldrig haft shorts på dig eller så? ;)

Hoppas du har det bra där borta!

2011-09-14 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0