åh ljuva frihet

Det har kommit till min uppmärksamhet (tack kära kusin) att jag tydligen är helt värdelös på att uppdatera.
Jag har svårt  att motargumentera det, så jag ger er något annat att tänka på istället.

Detta är en video som cirkulerar bland mina amerikanska vänner just nu. Det är en tänkvärd hemma-produktion som man kan tycka vad man vill om, men den har lyckats väcka känslor världen över med 12 miljoner tittare på endast 1 vecka.

 

300 000 personer gillar vad han säger

och

30 000 gillar inte vad han säger, för de gillar religion.


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad jag är trött på det här inlägget! UPPDATERA!

2012-03-05 @ 22:59:50
Postat av: anonym...

hej..

2012-03-21 @ 05:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0