I wish I heard the sound of silence

Att ha jetlag är hemskt! Jag är visserligen ingen nattmänniska, men att känna ett starkt behov av att lägga sig i sängen redan vid 6 , är till och med exremt även för mig!
Förövrigt från att vara trött har vi idag "gjort" New York, eller ja, Manhattan...
Jag och några andra utbytesstudenter var påväg till att besöka Top of the rock när vi upptäcker att det samlats en folkmassa runt oss och att de står och pekar upp mot det högsta toppen av skyskrapan. Nyfiket drar vi upp våra kameror och zomar in ordentligt...
Och upptäcker att, visst är det någon som har bestämt sig för att hoppa..
Behöver jag säga att det blev inget Top of the rock för oss. Efter att ha stått bakom avstängningen i 30 min bestämde vi oss för att vi trots allt inte ville så någon bli mos mot trottoaren, och gick vidare.
 Han hoppade aldrig, fick vi reda på senare.



Himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små, att människor faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för...
(För hemskt? Förlåt, Natthumor igen)



Har annars upptäkt att den Amerikanska flaggan är
överallt!
O say, does that star spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave.


Kommentarer
Postat av: Anki Olsson

Du kanske menar jetlag?

2011-08-11 @ 09:20:27
Postat av: Monster-malin

Ryyys, lite väl Reality va? Och du har bara varit där i nåra dar...Hôss ska rä bli?

2011-08-11 @ 22:42:18
Postat av: MIA

men gud, vad hemskt! tur att han inte hoppade :o

2011-08-12 @ 18:21:05
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: Kussefinen!!

Hahahahahha!!!

Gud, natthumor är de bästa!

Hysteriskt roligt...

Saknar dej lite här hemma, vi dår höras någon dag fina kusin<3

2011-08-13 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0