In New York

Har äntligen landat i New York efter en lång flygresa. Bara för att den var lång var den dock inte tråkig, Alicia ( som pappa så snällt parade ihop mig med på flygplatsen)och jag jobbade hårt för att våra närmsta grannar skulle få skavsår i öronen.
Nu sitter jag och väntar på att få gå ner till hotellets resturang och avnjuta mat/informationsmöte.
Har redan märkt att USA förändrat mig,i mitt vanligtvis raka hår har jag funnit en lock! Kors i taket!

   

Min lockiga hårtest, för er som är jätteintresserade...
  
Jag och Alicia, trötta men glada.


Ska nu bara be kvällsbön innan jag säger god natt ,med hjälp av the holy bible, som jag fann i en låda på hotellrummet. Tydligen ingår det i rummet, en säng, en dusch och en bibel. Det är inte helt fel det....

Sweetdreams

Kommentarer
Postat av: Tesa

Alicia ser snäll ut! :) Det e braaaa!

Take care, KYSS!

2011-08-10 @ 12:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0