Lagom ljummen mellanmjölk

NewYork-Soft-LAnding-Camp är nu officiellt över. Hälfen av oss all 52 Explorius-are har redan åkt iväg med våra flyg för  att möta våra värdfamiljer. Det är både skönt att äntligen få träffa dem, och lite sorgligt att lämna alla nya människor som man träffat här. Jag hade inte riktigt räknat med att klicka så bra som jag faktist har gjort med vissa. Man har funnit sin lilla grupp där man trivs som fisken i vattnet, det känns som om man alltid har känt dem, som om de är gamla barndomsvänner. Det kanske låter lite konstigt.... Men det har hänt så mycket under de senaste dagarna så det är helt enkelt den känslan man får. Även om 2 dagar i New York antagligen är ganska lagom med tid att spendera här, önskar jag att vi iallafall kunnat få 1 dag till.

Emma Michelle Alicia och jag på en båttur runt Friheetsgudinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0