Sale!Sale!Sale!Sale!

Igår åkte vi upp till Debbras mammas hus, hon bor nämligen i ett "desperate housewifes " likt kvarter, och det är perfekt, då vi skulle ha en yardsale.

Debbra har en liten besatthet med kuponger, och som allt är i staterna så halv gör man inget. Om man samlar på kuponger så samlar man på kuponger! Grejen är den att här kan man dubbla kupongerna på en och samma vara , vilket resulterar i att man kan får varorna näst intill gratis.
EN gång fick hon affären att betala henne för att ha med sig produkterna hem, då hennes kuponger var värda mer än varorna hon köpte. Det är galet!

Nu ville hon hur som helst bli av med lite överflödiga grejor som hon samlat på sig= ha en yard sale








Kommentarer
Postat av: monkei

ååååh sånt är fan galet! går ett program som handlar om amerkanare som handlar med kuponger och får pengar för det! HELT GALET!!!! går typ 6 timmar å handlar för att få kupongerna att gälla och BLABLA, fattar ingenting!

2011-11-18 @ 22:16:09
URL: http://missmonkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0