Where we save money and shop smart ...only at Walmart



Hysteriskt roligt!!! Only at Walmart?!

Kommentarer
Postat av: monstermalin

OH MY GOD!!! Måste nog använda denna när vi ska beskriva personer på engelskan..hahahahaha..XD

2011-10-26 @ 23:17:06
Postat av: monstermalin

OH MY GOD!!! Måste nog använda denna när vi ska beskriva personer på engelskan..hahahahaha..XD

2011-10-26 @ 23:17:23
Postat av: elsa

jag ska åka till USA nästa år med explorius och undrar vad du tycker om det? Skulle du rekomendera det? Jag har hört så himla mycket olika.....

2011-10-29 @ 11:28:06
Postat av: irma

Hej elsa, om du vill ge mig din e-post så svarar jag gärna på frågor , men jag skulle absolut rekomendera det. Det är inte alltid en dans på rosor, det är en total kulturchock. Men jag njuter trots allt av varje sekund, och jag kan redan nu se att jag vuxit som person efter 3 månader. Så jag tycker absolut att du borde satsa på det!

2011-11-03 @ 23:28:29
Postat av: elsa

hoppas du ser mailen nu! Men vad är din mailadress? Eller mailar du mig?

Tack för svaren!

2011-11-06 @ 00:56:59
Postat av: irma

Hej igen elsa, jag forsokt skicka dig ett mail, men det gick inte, sa vi far prova den andra vagen da...

[email protected] :)

2011-11-08 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0