tarred and feathered

Den hetaste hår-trenden här i USA är just nu att sätta fjädrar i håret, långa,korta,färgade eller naturliga
(inte så många naturliga dock, de verkar ha försmak för flashiga saker) 
Efter lite seriöst över läggande har jag kommit fram till att eftersom var och varannan brud äger en fjäder här, så borde jag också skaffa en... För att riktigt smälta in och bli ett med den amerikanska kulturen osv, osv... Plus att de sålde dem riktigt billigt till förmån för bröstcancer-fonden.
 Så -What the hell, tänkte jag, och skaffade en mörkblå som knappt syns..



Kommentarer
Postat av: watilda

Wohooo sverige är inte långt efter! Dock är det väl bara storbloggare som hakat på den trenden... men ändååååå!



2011-10-04 @ 11:10:13
URL: http://tldz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hejsan,Hola, Hello!
Jag är en lantlolla från Värlmands djupa skogar ... Jag är dock för tillfället bosatt I South Carolina- USA. Japp, Jag har bytt ut min bekväma Svensson-livstil i landet-lagom, mot highschool, junkfood och fotballgames. Följ min blogg och se hur många kilon jag lägger på mig, glittriga tröjor jag köper och allt annat man kan hinna med under ett år i USA.

RSS 2.0